برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی

سیاسی ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی
گروه نمایندگی های سیاسی - شمارش معکوس برای برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران آغاز شد، در این نمایشگاه که از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه برگزار می شود، کمپانی ها و صدها شرکت داخلی و خارجی نوین ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
به گزارش پایگاه خبری« گروه نمایندگی های سیاسی » به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو؛ محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می شود، تاکنون حدود هفتصد شرکت اعلام حضور و ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه طی روزهای باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه افزایش خواهد یافت، افزود: از مجموع شرکت کنندگان در نمایشگاه 510 شرکت داخلی و 185 شرکت خارجی از 9 کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا و لهستان هستند.
مهندس قهرمانی اضافه کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع ( فضای مفید) و در 14 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو گفت: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران موجب شده است تا برخی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه بصورت گروهی(پاویون) حضور یابند.
رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران اضافه کرد: برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه­ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی این دروه از نمایشگاه است.
گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران انواع قطعات و مجموعه های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندی­های کارخانه ها و شرکت های داخلی، بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات موفق جهانی به کشور و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

کلمات کلیدی:

نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.