نگاهی به ستارگان نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

سیاسی ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
نگاهی به ستارگان نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018
یکی از بزرگترین و آخرین نمایشگاه های خودرو سال 2018 میلادی نمایشگاه خودرو لس آنجلس است که هر سال پاییز در این شهر در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی که پذیرای این رویداد می باشد، در ساحل غربی و در نزدیک مرکز شهر قرار دارد و توجه ویژه ای به تمام خودروسازان در سراسر جهان نشان می دهد.
قرار است در این نمایشگاه حدود 50 خودروی جدید رونمایی شوند که در ادامه به بررسی مهم ترین و خبرساز ترین محصولات این نمایشگاه، خواهیم پرداخت.
آئودی R8 فیس لیفت ، تک تیر حلقه های آلمانی
نمایشگاه خودرو لس آنجلس نخستین فرصت برای دیدن این محصول آلمانی بوده که قرار است به رقیبی برای مک لارن 570S تبدیل شود. این خودرو در دو نسخه استاندارد و پرفورمنس ارایه می شود که به ترتیب قدرتی برابر 562 و 612 اسب بخار تولید می کنند. افزایش چند دهم ثانیه ای شتاب و چند اسب بخاری قدرت، تغییرات ظاهری محدود در داخل و خارج و تغییر کلاس بندی خودرو، از عمده ویژگی های آئودی R8 فیس لیفت هستند.
دست پر بی ام و
نخستین محصولی که از این خودروساز آلمانی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس خواهیم دید، بی ام و X7 جدید بوده که قرار است تا به رقیبی قدرتمند برای محصولات رنج روور تبدیل گردد. این خودرو قرار است در مارس 2019 به بازارها وارد شود و انتشار تصاویر آن، موجب شد تا انتقادات زیادی از طراحی خارجی آن صورت بگیرد. این خودرو در سه تیپ xDrive40i با موتور شش سیلندر سه لیتری توربو، xDrive30d با موتور شش سیلندر دیزلی و M50d با موتور شش سیلندر دیزلی قوی تر به بازار عرضه شود. در سریع ترین نسخه، این خودرو شتابی برابر با 5.4 ثانیه دارد.
مدل مفهومی و نه چندان زیبای iNext نیز قرار است نمایان گر یک شاسی بلند تمام الکتریکی باشد که از آینده آمده است. مطابق برنامه ها، این خودرو در سال 2021 به خط تولید باواریایی ها خواهد آمد.
و در نهایت بی ام و 340i، نقش یک مدل هوشمند تر از سری سه را برای جلب توجه مخاطبان بازی می کند. مدل چهار درب سری سه امسال در نمایشگاه خودرو پاریس به معرض دید عموم گذاشته شد، اما نمونه های تورینگ هنوز با پوشش های استتار ظاهر می شدند.
فورد Edge نسخه ST برای بازار ایالات متحده
نسل جدید فورد Edge نخستین بار در جریان نمایشگاه ژنو 2018 رونمایی شد که یک شاسی بلند جمع و جور با توانایی انتقال قدرت به هر چهار چرخ بود. نسخه اصلی این خودرو در اروپا با یک موتور دو لیتری EcoBlue با توان تولید 234 اسب بخار عرضه می گردد، اما حال فورد قصد دارد نسخه ST را با یک موتور شش سیلندر EcoBoost ویژه بازار ایالات متحده عرضه نماید.
معمای جیپ رنگلر پیکاپ
جیپ رنگلر یکی از با سابقه ترین تولیدات این شرکت آمریکایی محسوب می شود که قرار است بزودی با بدنه ای خشن و قابلیت های بسیار آفرودی در سگمنت پیکاپ عرضه شوند تا تویوتا هایلوکس و میتسوبیشی L200 را به عنوان دو رقیب عمده به چالش بکشد. این خودرو قرار است در خط تولید این شرکت واقع در اوهایو مونتاژ شده و با دو موتور دو لیتری توربوشارژر و شش سیلندر خورجینی به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه گردد. تصاویری که تا کنون از این خودرو منتشر شده، جیپ رنگلر را در پوشش های استتار فوق العاده سنگین نشان می دهد و همگان منتظر هستند تا ببینند جیپ چه محصولی را برای عرضه به بازار آماده کرده است.
نسل جدید مزدا سه ، خودروی فوق العاده ای که از دسترس ایرانیان دور ماند
نسل جدید مزدا سه قرار است در دو نسخه سدان و هاچ بک با افزودن هیجانات بیشتر به بازار ارایه گردد و در سال 2019، وارد بازارهای جهانی خواهد شد. مزدا در ساخت این نسل از موتورهای سری جدید Skyactiv استفاده کرده که باعث می شود خودرو تعادل بهتری داشته باشد و راننده بتواند در هر حالتی سرعت خودرو را تحت کنترل داشته باشد.
پورشه های رنگارنگ
پورشه نسبت به باقی رقبا، با دست پر تری به نمایشگاه خودرو لس آنجلس خواهد آمد و قرار است تا نمونه پیش ساخته پورشه 992 به معرض دید همگان گذاشته شود. این خودرو قرار است نسل جدید پورشه 911 باشد. آنطور که پورشه اعلام کرده، سطح تکنولوژی های به کار گرفته شده در این خودرو بسیار جالب توجه خواهد بود.
دیگر محصول این شرکت نیز نسل جدید پورشه پانامرا خواهد بود که با کد Panamera GTS به نمایش در خواهد آمد. این سدان فوق سریع با بهره گیری از یک موتور چهار لیتری توربو، قادر به تولید 454 اسب بخار خواهد بود که نسبت به نسل قبلی، 19 اسب بخار افزایش در قدرت را نشان می دهد. سیستم تعلیق تطبیق شونده با استفاده از بالشتک های هوا توسط پورشه به طور اختصاصی برای نمونه GTS پورشه پانامرا تدارک دیده شده است.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس در بین روزهای سی نوامبر تا نهم دسامبر 2018 برگزار خواهد شد و زمان بازدید از این نمایشگاه، به طور معمول بین ساعت ده صبح تا ده شب خواهد بود. در صورتی که بلیط بازدید از این نمایشگاه را به صورت اینترنتی بخرید، 12 دلار و در صورتی که از کیوسک های بلیط فروشی اقدام به این کار کنید، مبلغ 15 دلار را باید بپردازید. افراد بین شش تا دوازده سال نیاز به پرداخت پنج دلار برای بازدید از نمایشگاه دارند و بهای ورود برای کودکان کمتر از شش سال، رایگان خواهد بود.

کلمات کلیدی:

نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.