شرکت مدیران خودرو جدید ترین محصول خود MVM X55pro معرفی کرد.

سیاسی ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
شرکت مدیران خودرو جدید ترین محصول خود MVM X55pro معرفی کرد.
مدیران خودرو ۱۴۰۰ را بسیار پر بار آغاز کرد و به نظر می‌آید روند به‌روز رسانی سبد تولیدات این شرکت، همینطور ادامه خواهد داشت بعد از معرفی تیگو ۸ پرو، ایکس ۲۲ پرو، آریزو ۵ جدید و تیگو 7پرو، حال به نظر می‌آید مدیران خودرو رفته رفته آماده معرفی فیس‌لیفت ام وی ام ایکس ۵۵ با پسوند پرو می‌شود.درادامه،باما همراه باشید.

این خودرو که به تازگی برای نمایندگی‌‌‌های مدیران‌خودرو به نمایش درآمده، چهره‌ای تازه دارد که همسو با پرو‌‌‌های جدید مدیران خودرو، دارای جلوپنجره طرح کهکشانی است. در نمای جانبی نیز بیش از هر چیز، طرح رینگ‌‌‌های جدید آن جلب نظر خواهد کرد. در نمای عقب اما ام وی ام ایکس ۵۵ پرو تفاوتی با ایکس ۵۵ عادی ندارد.

موتور X55 Pro نیز همچون نمونه به کار رفته در ایکس ۵۵ عادی، از نوع ۱.۵ توربو چهار سیلندر است اما با تغییراتی، قدرت آن به ۱۵۵ و گشتاور آن نیز به ۲۲۰ نیوتن‌متر رسیده. این قدرت و گشتاور بیشتر، در کناربهره‌مندی از نسل جدید گیربکس ۹ سرعته CVT چری (به جای اتومات ۶ سرعته نمونه‌های عادی) می‌تواند نویدبخش راندمان بهینه‌تر و سواری نرم‌تر ایکس ۵۵ پرو باشد.

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و یا قیمت نهایی MVM X55 Pro منتشر نشده وباید منتظر خبرهای جدید بود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از اخبار به‌روز صنعت خودرو واطلاعات از شرایط نمایندگی های گروه سیاسی به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.