فونیکس تیگو 8 پرو بصورت رسمی توسط مدیران خودرو رونمایی شد

علی معیری ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
فونیکس تیگو 8 پرو بصورت رسمی توسط مدیران خودرو رونمایی شد
مدیران خودرو بعد از ظهر دیروز یعنی 25 دی ماه 1400 در سالن همایش صدا و سیما بصورت رسمی از جدیدترین محصول خود یعنی فونیکس تیگو 8 پرو رونمایی و قیمت آن را بصورت رسمی اعلام کرد.
مدیران خودرو از مدتها قبل کمپین تبلیغاتی تیگو 8 پرو را آغاز کرده بود تا زمینه برای رونمایی و عرضه آن مهیا گردد. حالا پس از چند ماه نهایتا مدیران خودرو بصورت رسمی در حضور مدیران ارشد و اصحاب رسانه از این کراس اوور لوکس چینی رونمایی و قیمت آن را اعلام نمود.
در این مراسم آقای کامبیز دیر باز که در ساخت تیزر تبلیغاتی این خودرو با مدیران خودرو همکاری کرده بود حضور داشت و از کیفیت و فناوری بالای این خودرو تمجید کرد.همچنین کوروش محمد خانی قهرمان چندین دوره مسابقات اتومبیل رانی فروملا فورد بریتانیا از تجربیات خود با رانندگی با تیگو 8 سخن گقت و اظهار داشت که در پیست این کراس اوور را تحت فشار های مختلفی قرار داده است که از نظر ایشان هندلینگ و ترمز گیری عالی نقطه قوت تیگو 8 پرو است.

طبق اعلام مدیران خودرو تیگو 8 با 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارنتی عرضه خواهد شد که مدت 5 سال آن سرویس آن رایگان خواهد بود که این نکته در نبود شرکت های ارائه دهنده خودروهای کره ای و اروپایی می تواند کمک حال مدیران خودرو در فروش این خودرو باشد.

در پایان باید گفت فونیکس تیگو 8 پرو یک خودرو لوکس باکیفیت چینی محسوب می شود که آبشن های خیلی بهتر و بیشتری نسبت به رقبای خود دارد، وباید باور داشت که آینده خودروسازی از آن چینی ها است.
به زودی ویدیو نقدوبرسی تیگو 8 پرو توسط مجموعه گروه نمایندگی های سیاسی انتشار پیداخواهد کرد.

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی


نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.