لاماری ایما،محصول جدید آرین موتور رونمایی شد

علی معیری ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
لاماری ایما،محصول جدید آرین موتور رونمایی شد

 شرکت آرین موتور طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت از لاماری ایما، محصول جدید خود در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت آرین موتور در این مراسم گفت: قبل از تحریم ها برنامه ریزی ها برای تولید محصولات میتسوبیشی توسط آرین موتور آغاز شده بود ولی در سال ۹۷ با خروج ایالات متحده از برجام این پروژه متوقف شد. اما خط تولید احداث شده در شهر خمین به تولید خودروهای تجاری اختصاص داده شد.
نشست خبری آرین موتور
سیفی با اشاره به ظرفیت ۶۰ هزار تولیدی سالانه خط تولید آرین موتور گفت: پس از عقد قرارداد با یک شرکت چینی اقدامات لازم جهت تولید خودرو تحت برند لاماری انجام شد و نتیجه آن محصول ایما است که امروز رونمایی شد.
وی در خصوص زمان عرضه و قیمت این خودرو گفت: قیمت چندین پارامتر دارد که با توجه به مسائل ارزی کشور به زودی قیمت و زمان عرضه اعلام خواهد شد ولی تا زمان عرضه فاصله زیاد وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل آرین موتور در پاسخ به سوالی در مورد تیراژ تولید این خودرو گفت: برای سال آینده ۳۶۰۰ دستگاه به تولید خواهد رسید که در سال ۱۴۰۲ به پنج هزار خودرو خودرو در سال خواهیم رسید.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرین موتور در این مراسم گفت: از ۲ سال پیش تولید خودروهای سواری در دستور کار قرار گرفت. هدف ما تولید خودروهای به روزتر و با کیفیت تر نسبت به سایر رقبا است.

حجت زاده افزود: امیدواریم در سال آینده بتوانیم یک محصول کراس و یک محصول سدان را رونمایی کنیم.
سرپرست روابط عمومی آرین موتور در این مراسم گفت: اولین نکته در طراحی خودرو لاماری ایما جزئیات فراوان در بدنه است‌.

 لاماری ایما


محمد زاده ادامه داد: در نمای کناری خودرو نکته ای که بارز است سه اتفاق مهم افتاده و یکی از آن سطح کم شیشه نسبت به بدنه، طراحی گلگیر عضلانی و خط شانه مواج است. در طراحی داخلی تاکید بر ساده بودن استایل و عدم حجم پردازی اضافی دیده شده است.
وی گفت: در نمای بیرونی با یک خودرو کوپه طرف هستیم اما فضای داخلی برای سرنشینان مناسب است. نکته دیگر تاکید بر استفاده از فضاهای موجود برای قرارگرفتن وسایل شخصی در خودرو است.
لاماری ایما
سرپرست روابط عمومی آرین موتور افزود: لاماری ایما یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار از نظر امکانات ایمنی و رفاهی است.
لاماری ایما

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتون متر است. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.
از جمله امکانات و تجهیزات لاماری ایما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا، پاور ویندوز، سانروف، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن و سیستم تشخیص صدا. علاوه بر موارد گفته شده، لاماری ایما در تست تصادف موسسه CNCAP چین موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شده است.

 روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی




نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.