فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه مادران (فروردین ماه)

علی معیری ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه مادران (فروردین ماه)
احتراما بدینوسیله به اطلاع میرساند،درراستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی به تاریخ 1400/08/19،گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول ذیل را برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده اند بشرح این بخشنامه فراهم نموده است.
جدول خودرو های این طرح وشرایط در فایل PDF موجود می باشد.
نکته 1:درصورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد پس از برگزاری قرعه کشی،درصورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودروفراهم می گردد و در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند،امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.
نکته 2: درصورت لزوم برگزاری قرعه کشی براساس موارد اشاره شدهدر نکنه 1 قرعه کشی این بخشنامه (ویژه قانونحمایت از خانواده وجوانی جمعیت )بصورت جداگانه اماهمزمان با بخشنامه 19325مورخ 1401/01/27 صورت می پذیرد و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می گردد تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه برای ایشان میسر گردد.
نکنه 3:متقاضیان تازمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین،هیچگونه وجهی به حساب شرکت خودروساز واریز نخواهند نمود.
تاریخ ونحوه ثبت نام:
متقاضیان محترم از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/01/29(به مدت 2روز)به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس  https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

درپایان بعد از اعلام نتایج قرعه کشی نمایندگی فروش سایپا سیاسی آماده ارائه خدمات جهت ادامه ثبت نام به شما مشتریان محترم می باشد.

روابط عمومی گروه نمایدگی های سیاسی


PDF دانلود فایل

نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.