ام وی ام x55 پرو رسما معرفی و قیمت گزاری شد

علی معیری ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
ام وی ام x55 پرو رسما معرفی و قیمت گزاری شد
ام وی ام X55 پرو دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مانند بیشتر خودروهای چینی عرضه شده به بازار ایران بوده که قادر به تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است.
 بدین ترتیب نسخه جدید ایکس 55 حدود 9 اسب بخار قدرت و 20 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به مدل قبلی تولید می کند. نیروی تولیدی این موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT 9 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. این قدرت موتور برای یک کراس اوور 1440 کیلوگرمی کاملا مناسب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که این همان موتوری بوده که روی خودروهایی همچون فونیکس تیگو 7 پرو، آریزو 6 و آریزو 5 فیس لیفت هم نصب شده و این گیربکس CVT 9 سرعته نیز عینا روی تیگو 7 پرو، آریزو 6، آریزو 6 پرو و آریزو 5 فیس لیفت نیز نصب شده و امتحان خود را پس داده است.

این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4318، 1830 و 1662 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2610 میلی متر اعلام شده است. با این ابعاد می توان گفت که ایکس 55 پرو یک کراس اوور نسبتا جمع و جور شهری محسوب می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی

ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو یک کراس اوور رده متوسط و نیمه لوکس چینی بوده و لیست کاملی از تجهیزات ایمنی و رفاهی را ارائه می دهد. این خودرو در زمینه تجهیزات ایمنی دارای 4 کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، دوربین دید 360 درجه، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بوش نسل 9، کمکی شروع حرکت در سربالایی، کنترل کشش ترمز کمکی، کنترل خودرو در سرازیری و … است.


ایکس 55 پرو در زمینه امکانات رفاهی هم یک کراس اوور کامل محسوب شده و دارای سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتالی 7 اینچی در پشت فرمان، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی با رهیاب، قابلیت اشتراک صفحه نمایش تلفن همراه روی نمایشگر مالتی مدیا، نورپردازی داخل کابین در 7 رنگ، کروز کنترل، سه مد رانندگی اکو، نرمال و اسپرت،فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، پایش فشار باد تایرها، آینه های برقی جانبی گرمکن دار، سنسور نور، چراغ های LED، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، گرمکن صندلی های جلو، سانروف برقی دو حالته، کول باکس، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و پاور ویندوز است.

 

قیمت ماشین X55 Pro و گارانتی

ام وی ام ایکس 55 پرو مدیران خودرو در دو نسخه اکسلنت و اکسلنت اسپرت عرضه می شود و تفاوت در تریم تک رنگ و دو رنگ بدنه است. به بیان ساده تر نسخه اکسلنت ام وی ام ایکس 55 پرو دارای تریمی تک رنگ و نسخه اکسلنت اسپرت دارای بدنه ای دو رنگ بوده که رنگ سقف و بخشی هایی از ستون ها با رنگ بدنه متمایز بوده و چهره ای اسپرت تر به این خودرو بخشیده است.


خودروی x55 پرو در نسخه اکسلنت با قیمت 905 میلیون تومان و در نسخه اکسلنت اسپرت با قیمت 925 میلیون تومان به بازار ایران عرضه می شود. جدا از نسخه انتخابی مدیران خودرو برای ام وی ام ایکس 55 پرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته و این خودرو را با 2 سال یا 6 نوبت سرویس دوره ای رایگان به بازار عرضه می کند.

زمان عرضه و نوع فروش این خودرو به زودی در پیج اینستاگرام ما اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایندگی مدیران خودرو 268 سیدعلیرضا سیاسی در شهر مشهد آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم در بخش فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

تلفن تماس واحد فروش:36018133-051

تلفن تماس بخش خدمات پس از فروش:37528811-051

پیج اینستاگرام :https://instagram.com/SiyasiGroup

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی




نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.