کمپین زمستانی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی 268 سیدعلیرضا سیاسی

علی معیری ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
کمپین زمستانی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی 268 سیدعلیرضا سیاسی
شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از با سابقه ترین فعالان حوزه صنعت خودرو کشور، در نظر دارد تا در راستای حمایت از مشریان خود کمپین زمستانی خدمات پس از فروش ویژه ای را برگزار کند.

این کمپین از تا تاریخ 26 آذر تا 15 دی ماه امسال به مدت 17 روز کاری اجرا خواهد شد و در طول آن تمامی مشتریان مدیران خودرو ( مالکان خودروهای ام وی ام، فونیکس و چری) می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو از خدمات ویژه بهره مند گردند.


این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرویی و کاهش هزینه تعمیرات آتی برای مشتریان برگزار می شود و شامل خدمات زیر می شود:

1 :بازدید رایگان شامل مواردی مانند: عیب یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، بررسی عملکرد سیستم برف پاکن و شیشه شور، بررسی عملکرد سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع خنک کننده (ضد یخ)، بازدید روغن‌ها ( روغن موتور، روغن ترمز و روغن هیدرولیک فرمان)، بازدید لنت ها و دیسک ترمز، بازدید سیستم اگزوز و ...

2: تخفیف ویژه جهت تعویض قطعاتی مانند لنت ترمز، فیلترها، روغن ها و .. در صورت نیاز

3: پذیرایی از مراجعین در محل نمایندگی در زمان مراجعه

4: در پایان مدت کمپین از میان مشتریانی که در طول کمپین به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کرده باشند قرعه کشی ای برگزار و به 20 نفر که نام آنها از گوی قرعه خارج شود، هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

5: در نهایت و به منظور حمایت از مشریانی که خدمات رایگان آنها به پایان رسیده، 300 هزار تومان اعتبار جهت مراجعات بعدی تعلق خواهد گرفت که مشتری تا 8 ماه جهت استفاده از آن فرصت خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
تلفن:37528811-051
آدرس:مشهد-بلوارصدمتری-حدفاصل میدان امام حسین و خیام-بین چراغچی 29 و 31 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو کد 268 سیدعلیرضا سیاسی

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی



نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.