برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد شهریور 1402

علی معیری ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد شهریور 1402
قدیمی‌ترین مجمع خودرویی شرق کشور برای بیست و سومین مرتبه در شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز نمایشگاهی کشور قرار است از ۹ تا ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ میزبان شرکت‌های خودرویی سبک و سنگین کشور باشد.

استان خراسان رضوی به‌عنوان یکی از استان‌های دارای اولین سایت تولیدی خودرو است که هر سه مرحله اصلی تولید یک خودرو را یکجا امکان‌پذیر کرده است. این استان همچنین دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالا در تولید قطعات خودرو است به همین دلیل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های قطعه‌سازی ایران نقش بسزایی در تولید خودرو دارد. تجمیع بخش بزرگی از زنجیره تأمین و تولید خودرو در خراسان رضوی، نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد را به یکی مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.

مرکز نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و از سال ۷۷ باهدف توسعه صنعت نمایشگاهی کشور و تسهیل تبادلات تجاری در منطقه به بهره‌برداری رسید. این نمایشگاه که همواره نقش مؤثری و به سزایی در صنعت خودروهای سواری و تجاری در کشور داشته در یک مساحت نمایشگاهی ۵۵۰ هزار مترمربعی، فضای حدود ۳۰ هزار متری مسقف و ۲۵۰ هزار متری فضای باز را برای برگزاری در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. این مرکز در سال میزبان بیش از ۶۰ نمایشگاه مختلف است و به‌صورت میانگین بیش از یک‌میلیون نفر در طول سال از این مرکز دیدن می‌کنند.

حضور پرتعداد شرکت ها در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد


بر اساس آخرین اخبار منتشر شده توسط روابط عمومی این نمایشگاه شرکت‌هایی مانند آرین پارس موتور، بهمن موتور، کرمان موتور، ایلیا موتور، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو و تیگارد موتور در حوزه خودروهای سواری و سبک حضور دارند.

خودروسازان تجاری نیز با حضور قوی در نمایشگاه خودروی مشهد حضور دارند، از جمله بهمن دیزل، آرین دیزل، خودروسازی آسنا، سیبا موتور، گروه صنعتی آمیکو، گروه خودروسازی مایان، پادران موتور، کامل دیزل، خودروسازی زامیاد و سایپا دیزل بعنوان فعالان این بخش در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند. نیکران موتور و ایران دوچرخ به عنوان سازندگان موتورسیکلت نیز شرکت کرده‌اند.

مجموعه گروه نمایندگی های سیاسی با برند سایپا در بیست و سومین نمایشگاه خودرو واقع در شهر مشهد میزبان شما زائرین و مجاورین گرامی می باشد.

روابط عمومی گروه نمایندگی های سیاسی






نظرات کاربران



اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.